133

بجای133

133

بجای133

چگونه می توان گفت امور مملکت بر طبق شرع و قانون اساسی جریان دارد !



حضرت آیت الله العظمی دستغیب: چگونه می توان گفت امور مملکت بر طبق شرع و قانون اساسی جریان دارد

حضرت آیت الله العظمی دستغیب: چگونه می توان گفت امور مملکت بر طبق شرع و قانون اساسی جریان دارد



به بنده می گویند چرا در مجلس خبرگان حاضر نمی شوی تا این مطالب خلاف شرع و قانون را تذکر دهی، اما باید پرسید آیا در این مملکت برای کسی که حق را بیان می کند و در پی رفع نواقص است امنیت می باشد؟ به بیت و مسجد و حوزه علمیه اینجانب حمله کردند و توسط افراد مجهول الحال در نماز جمعه ها اهانت ها صورت گرفته و می گیرد، آیا باز می توان گفت در این مملکت امنیت است، و شما می گویید جمهوری اسلامی است؟

 

 

حدیث سرو : حضرت آیت الله العظمی دستغیب، در نامه ای به آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان، وآیت الله مهدوی کنی، ریاست مجلس خبرگان و آیت الله هاشمی رفسنجانی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن یادآوری خلاف شرع های صورت گرفته خصوصا پس از انتخابات خرداد 88، این سه مسول حکومتی را متوجه وظایف شرعی وقانون خود کرده و از آنها عمل بر آنچه مرضی خدا و امام زمان (ع) است خواسته شده است.


ادامه مطلب ...

سرعت اینترنت ایران پایین تر از آنگولا!



اتفاقاتی که در حوزه اینترنت ایران می افتد به راستی در هیچ کجای جهان، همتایی ندارد. شبکه ای که اسم آن جهانی است ولی محدودیت های فراوانی روی آن گذاشته شده و چندین نهاد، خود را متولی آن می دانند.

از ابتدای ظهور اینترنت تا شیوع آن در ایران، فراهم کننده های سرویس های اینترنت (ISP) با فراز و نشیب های بسیاری همراه بودند. در سال های ابتدایی دهه 80 بود که دولت تصمیم گرفت آنتن های ماهواره ای شرکت های خصوصی را غیرقانونی اعلام کند و تمامی آنها را به جای تامین کننده اینترنت به توزیع کننده بدل سازد.

ادامه مطلب ...