133

بجای133

133

بجای133

مرگ بر "همراه اول ، ایرانسل ، مخابرات ، وزارت ضدارتباطات" و.....



باتشکرازخانم " ریحانه صدری " ازتجریش تهران _ کوچه واعظ . . . ایشان نوشته اند : " دیشب6تیر1391ساعت12شب یک اشتراک یک روزه همراه اول برای خودم رد کردم . چون دیگرنمی خواستم شبانه روزپشت کامپیوترواینترنت پلاس باشم . برای خودم برنامه ریختم که فقط هفته ای یک روز برای اینترنت وقت بگذارم ودرعوض به درس هایم برسم . شب بیداری راترک کنم .

شب هازودبخوابم تاصبح زودازخواب بیدارشوم . ازآنموقع که این اشتراک رارد کردم تاساعت12شب بعدکه اشتراکم به پایان رسید حتی یک بارهم نتوانستم به اینترنت وصل بشوم . آنقدرسرعت پایین بودکه حدوحساب نداشت . حتی یک صفحه هم " لود " نمی شد . البته سالیانیست که مااینطورمبتلاییم . ولی بدبختانه هروقت به مناسبتی نزدیک می شویم این طوراست . این روزهاهم داریم به 18تیرنزدیک می شویم ! ! شبی که انتخابات مجلس گذشته بود بخداقسم ابدانتوانستم به اینترنت وصل شوم چرا ؟ چون مسئولین فاقدمغز متصدی امر خیال می کنند کسی به اینترنت وصل نشود ودیگران راتشویق نکندکه رای ندهید !! خب تاکی می شود مملکت ، وقدرت رابااین حیله ها نگه داشت ؟ ؟ ؟ ایسنت مصائبی که ماجوانان ایرانی بدان مبتلاهستیم . من که نه سیاسی هستم . نه کاری به سیاست واین وقت تلف کردن های عمربربادده دارم . من فقط دنبال درسم هستم که بدانم عمرم رادرچه صرف کردم ولی این کارهاعاقلانه نیست وعاقبتی برای کشورومسئولان امرنخواهدداشت . " هرکسی آن درود عاقبت کارکه کشت " . دریغ ازعقل اگرامروزه درمیان مسئولین یافتی . اگرکسی رابدین سفت دیدی ، سلامش رابرسان . " عاقل آنست که اندیشه کندپایان را . " . بخداقسم غرض اصلی ام ازاشتراک دیروزودیشب ، دروهله اول ، این بودکه عکس هایی راکه برادرم ازسفرتازه اش به کربلاوحرم حضرت عباس علیه السلام گرفته بود راروی اینترنت بگذارم . همراه اول این اولین بارش نیست که اینطورماراسرکارمی گذارد . ایرانسل که اصلاخرتوخربه تمام معناست . خداشاهده یه بارنشد اشتراک ایرانسل بگیرم وبه اندازه اعتبارادعایی شان ، مصرف داشته باشم . آیامسئولان همراه اول ، ایرانسل ، مخابرات ایران ، وزارت ارتباطات ( وزارت به نام ارتباطات وگرنه این وزارت ضدارتباطات است ) و . . . به قیامت وبزرخ ومردن معتقدند یاخودراجاودانه می پندارند وبدون برزخ وقیامت وسئوال وجواب . به تمام مقدسات عالم که مانسل جوان ، این تباه کنندگان عمر ، وقت وجوانی مان رانخواهیم بخشید وحلال نخواهیم کرد ودردنیا وآخرت خرخره ی اینان راخواهیم گرفت .  



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد