133

بجای133

133

بجای133

سخن بسیار مهم با مخاطبان کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ( هرکدام یک رسانه باشید )




      

از مخاطبان محترم تقاضا می‌شود تا در نقش یک رسانه پیام‌ها و اخبار مهم  سایت  کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه  را و سایت فیلتر شده قلم نیوز در اختیار دیگر هموطنان قرار دهند.

این پیام در تاریخ بیست و چهار خردادماه 1388 منتشر شده است.

میرحسین موسوی رسانه ندارد



کلمــــــــــــــــــه- به اطلاع کاربران محترم می‌رساند سایت خبری تحلیلی کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه  از چند روز قبل از انتخابات تحت شدید ترین حملات هکرها قرار داشته است تا بدین وسیله این رسانه‌های محدود میرحسین موسوی نیز به محاق برده شوند چنانکه این معضل با فیلترینگ سایت قلم نیوز و دهها سایت دیگر هوادار میرحسین موسوی تشدید شده است.

این مساله باعث به روز رسانی بسیار کند
کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه  و همچنین خارج از دسترس بودن آن برای بسیاری از کاربران شده است.

ضمن پوزش از شما مخاطبان محترم، به اطلاع می‌رساند این اقدام همراستا با کودتای رسانه‌ای شب‌های انتخابات علیه ده ها وب سایت اینترنتی هوادار میرحسین موسوی بوده است که بنابر اطلاعات موثق حاصل از ردگیری IPهای حمله‌کننده، این حملات از مراکز خاص سازماندهی شده است.

بر این اساس و برای ایجاد شبکه اطلاع رسانی هواداران میرحسین موسوی درخواست می‌شود تا هرایرانی یک رسانه برای میرحسین موسوی و در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشها و آزادی، این دستاورد بزرگ خون شهدا و علیه جهل، دروغ و تحجر و استبداد باشند.

در این راستا از مخاطبان محترم تقاضا می‌شود تا در نقش یک رسانه پیام‌ها و اخبار مهم را سایت
کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه و سایت فیلتر شده قلم نیوز در اختیار دیگر هموطنان قرار دهند.

ضمنا کاربران محترم می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار سایت "
کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه" یک ایمیل به آدرس mokhataban@kalemeh.ir ارسال نمایند.                                                                      منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد