133

بجای133

133

بجای133

بـــیــــانیه 30 خـــــــــرداد مــــهــنـــدس مــوســــــــــوی



بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل
مردم شریف و هوشمند ایران
این روزها و شب‌ها نقطه عطفی در تاریخ ملت ما در حال شکل گرفتن است. مردم از یکدیگر و درمیان جمعشان از اینجانب سوال می‌کنند که چه باید کرد و به چه سو باید رفت. بر عهده خویشتن می‌بینم که آنچه را باور دارم با شما در میان بگذارم، با شما بگویم و از شما بیاموزم، باشد که رسالت تاریخی‌مان را از یاد نبریم و شانه از بار مسئولیتی که سرنوشت نسل‌ها و عصرها بر دوش ما گذاشته است خالی نکنیم.
سی سال پیش از این در کشورما انقلابی به نام اسلام به پیروزی رسید؛ . . . . .



ادامه مطلب ...

پیام آیت الله العظمى منتظرى پیرامون نتایج انتخابات ریاست جمهورى

سایت دفتر آیت الله العظمی منتظری - Ayatollah Montazeri Official Website



پیام آیت الله العظمى منتظرى پیرامون نتایج انتخابات ریاست جمهورى و حوادث پس از آن‏                                    



بسم الله الرحمن الرحیم ‏

‏(لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم )‏

 
 ‏ملت شریف و مظلوم ایران
‏ ‏ضمن سلام و تحیت - در روزهاى اخیر شاهد تلاش و حضور پرشور و‏ ‏ایثارگرانه شما برادران و خواهران عزیز و بزرگوار، از زن و مرد، پیر و جوان و‏ ‏تمامى اقشار در صحنه تبلیغات انتخابات دوره دهم ریاست جمهورى‏ ‏بودم .
‏ ‏در این ایام قشر جوان با روحیه امید و براى رسیدن به خواسته هاى به حق‏ ‏خود به صحنه آمدند و شب و روز براى روز موعود لحظه شمارى کردند، و‏ ‏این فرصت بسیار مناسب و خوبى براى مسئولین نظام بود تا موقعیت را‏ ‏مغتنم شمرده و بتوانند بهترین رابطه دینى ، عاطفى و ملى را با قشر عظیم‏ ‏نیروى جوان و بقیه اقشار برقرار نمایند. . . . .


ادامه مطلب ...

کشته شدن یک دختر جوان





مکان: خیابان کارگر، تقاطع خسروی و شهید صالحی، ساعت 7:20_19:20_ مورخ 20 ژوئن، سی خرداد

انجمن حجتیه دربیان آیت الله محتشمی





                            



این مطلب خیلی جالبه به



اینجــــــــــــــــــــــــــــا 



بروید واین مطلب رابخوانید !



« انجـــــمـــــن‌ حـــــــجـــــــتـــــــیـــــــه ‌»



سال‌ها مفهوم‌ «انجمن‌ حجتیه‌» از ادبیات‌ سیاسی اجتماعی ملت‌ ایران‌ رخت‌ بربسته‌ بود و برای همین‌ است‌ که‌ امروز و پس‌ از انتخابات‌ اخیر ریاست‌ جمهوری که‌ مساله‌ انجمن‌ حجتیه‌ مطرح‌ شده‌ جوانان‌ تا 30 ساله‌ با حیرت‌ به‌ این‌ مفهوم‌ نگاه‌ می‌کنند و اطلاع‌ درستی از وضعیت‌ این‌ جریان‌ مذهبی ندارند. انجمن‌ حجتیه‌ با پیروزی جریانی که‌ دایره‌ واژگان‌ مذهبی آن‌ افراطی است‌ و به‌ سیاست‌ از منظر سیاست‌ نگاه‌ نمی‌کند و در پی به‌ زیر کشیدن‌ «سیاست‌ ورزی» زیر لوای فعالیت‌های افراطی مذهبی است‌ به‌ ادبیات‌ سیاسی و ژورنالیستی ما بازگشت‌. کالبد شکافی این‌ جریان‌ مذهبی به‌ روشن‌ شدن‌ سابقه‌ دیروز و فعالیت‌های امروز آن‌، تلاشی است‌ برای روشنگری جامعه‌.

تاکید می‌کنم‌ که‌ این‌ گزارش‌ در پی افشاگری علیه‌ هیچ‌کدام‌ از جریان‌های سیاسی نیست‌، بلکه‌ با استناد به‌ آنچه‌ گذشته‌ و آنچه‌ امروز استنباط‌ می‌شود در پی روشن‌ نمودن‌ ابعاد تاریک‌ و ناروشن‌ مفهومی است‌ که‌. . . . . .


کسی نمی‌تواند یا نمی‌داند به‌ صراحت‌ درباره‌ فعالیت‌ امروزین‌ انجمن‌ حجتیه‌ نظر بدهد. آیت‌الله‌ توسلی رییس‌ دفتر امام‌ خمینی که‌ چندی پیش‌ درباره‌ انتقام‌ انجمن‌ حجتیه‌ از تفکر امام‌ هشدار داده‌ بود هیچ‌ آدرس‌ مستقیمی نداد که‌ برای همگان‌ روشن‌ شود که‌ این‌ انجمن‌ کجا، چگونه‌، در حال‌ دخالت‌ در امور است‌. یا آقای سید حسن‌ خمینی نوه‌ امام‌ در سخنان‌ کلی و مبهم‌ درباره‌ نفوذ این‌ گروه‌ هشدار می‌دهند.
البته‌ برخی نیز با یادآوری آن‌ بند از اساسنامه‌ که‌ می‌گوید: «هدف‌ انجمن‌ تا زمان‌ ظهور حضرت‌ بقیه‌الله‌ الاعظم‌ امام‌ زمان‌ ارواحنا فداه‌ لایتغیر خواهد بود اما برنامه‌های آن‌ با توجه‌ به‌ شرایط‌ و نیاز جامعه‌ و براساس‌ حفظ‌ هدف‌ کلی... تغییر یا تعمیم‌ می‌یابد...» معتقدند هواداران‌ انجمن‌ هنوز فعالیت‌ می‌کنند. ولی هنوز کسی نیامده‌ که‌ صراحتا بگوید انجمن‌ حجتیه‌ کجا فعالیت‌ می‌کند؟! . . . . .
ادامه مطلب ...

اقدام شجاعانه بازیکنان تیم ملی؛ حضور با دست‌بند سبز در زمین فوتبال



http://gdb.rferl.org/41A2D241-9A87-4D21-AA5A-4C398D390B4D_w393_s.jpg



شجاعتی پهلوانانه  فراتر از حد عادی

اقدام شجاعانه بازیکنان تیم ملی؛ حضور با دست‌بند سبز در زمین فوتبال

کلمه- چند بازیکن تیم ملی ایران در اقدامی افتخارآمیز با دست بندهای سبز در میدان مسابقه با کره جنوبی حضور یافتند.

به گزارش کلمه، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، مسعود شجاعی، جواد نکونام، حسین کعبی در مسابقه امروز با کره جنوبی با دستبند سبز به میدان رفتند.

علی کریمی، جواد نکونام و کعبی دستبند سبز را به دو دست خود بسته اند. همچنین مهدی مهدوی کیا دستبند سبز را به دست راست خود بسته است و بازوبند کاپیتانی وی نیز سبز است. از سوی دیگر، مسعود شجاعی دستبند سبز رنگی به دست راست دارد.

این اقدام شجاعانه در شرایطی انجام شده که بازیکنان تیم ملی از سوی برخی از مسئولان به شدت زیر فشار قرار دارند و بستن دست ‌بند سبز در چنین شرایطی، شجاعتی پهلوانانه و فراتر از حد عادی می‌طلبد.

گفتنی است، همزمان با بازیکنان، صدها تن از تماشاگران ایرانی حاضر در وزرشگاه کره جنوبی نیز با پوشش سبز به تشویق بازیکنان ایرانی مشغول‌اند.



منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع ادامه مطلب ...

درخواست جدید برای راهپیمایی بزرگ در میدان آزادی



مجمع روحانیون مبارز در نامه‌ای به فرمانداری تهران برای روز شنبه مورخ 1388/3/30 به منظور برگزاری راهپیمایی از میدان انقلاب تا آزادی درخواست مجوز کرد



مجمع روحانیون مبارز برای برگزاری راهپیمایی در روز شنبه 30/3/1388 درخواست مجوز کرد

به گزارش " کلمه" مجمع روحانیون مبارز در نامه‌ای به فرمانداری تهران برای روز شنبه مورخ 88/3/30 به منظور برگزاری راهپیمایی از میدان انقلاب تا آزادی درخواست مجوز کرد.
یک مقام مسئول در مجمع افزود در این راهپیمایی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاتمی و اعضاء مجمع برگزار خواهد شد، میرحسین موسوی سخنرانی خواهد کرد. وی اظهار داشت در پی تقاضای مکرر مردم حق طلب برای صیانت از آراء خود در نامه‌ای به فرمانداری تهران صدور این مجوز درخواست شد.
این راهپیمایی از ساعت 16 تا 19 بعدازظهر صورت می‌گیرد. هدف از این راهپیمایی پی‌گیری مطالبات قانونی و تداوم اعتراض مدنی آنان است.



منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

بیانیه شماره 4 میرحسین موسوی درباره تجمع بی سابقه 25 خرداد



بیانیه شماره 4 میرحسین موسوی درباره تجمع بی سابقه 25 خرداد و تحولات مربوط به آن

مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای برخی مواضع خود در قبال حماسه حضور مردمی در راهپیمایی اعتراض آمیز 25 خرداد و کشتار اخیر جوانان این مرز و بوم را بیان نمود.


به گزارش کلمه،  متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

لایحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان الله سمیعا علیما 
ادامه مطلب ...

بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، در مساجد وتکایا



بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، در مساجد و تکایا تجمع می کنیم

کلمه- مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند.

به گزارش کلمه ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است:




بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.

میرحسین موسوی



منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره نتایج دهمین انتخابات ریاست جمهوری



بسم الله الرحمن الرحیم 

مجمع روحانیون مبارز ضمن سپاس از حضور شاداب ملت و به خصوص جوانان عزیز در عرصه انتخابات دهم ریاست جمهوری که بارفتار مدنی ،سرزندگی ومتانت خود خاطرات دوران پرشکوه انقلاب را تجدید کردند و ضمن پوزش از اینکه نتوانستیم از آرای مردم صیانت به عمل آوریم ،به استحضار مردم شریف می رساند که در این انتخابات صرف نظر از نتیجه ای که معلوم شد آنچه موجب تاسف و نگرانی بیشتراست اعمال نوعی مهندسی آرای گسترده دراین دوره است.
این امراگر به صورت رویه درآید،به جمهوریت نظام لطمه غیر قابل جبران می زندواعتماد مردم را که بزرگترین پشتوانه نظام است.خدشه دار می کند.دلایل و شواهد کافی وجود داردکه نتیجه اعلام شده مورد قبول واقع نشود.
مجمع روحانیون مبارز در جلسه ای فوق العاده به این نتیجه رسید که برای دفاع از جمهوریت اسلامی نظام وبازگرداندن اعتماد عمومی و نگاهبانی از موج آشتی ملی با صندوق های رای ،ابطال این انتخابات و تجدید آن در فضایی عادلانه تر و منطقی تر راهکار مناسب است یا دست کم تعیین هیاتی بی طرق و کاردان وشجاع برای حقیقت یابی و اعلام نظر نهایی به ملت و رهبری تصمیمی درست در جهت آرمان های والای انقلاب و اندیشه های حضرت امام و تقویت اعتماد ملی است.
ما و هواداران پر شور و باشعور جناب میرحسین موسوی ضمن حفظ هوشیاری و پرهیز از هر عملی که به تشنج بیانجامد و به سرکوب گران بهانه دهد مهندس موسوی عزیز را تنها نخواهیم گذاشت.

مجمع روحانیون مبارز 



88/3/24منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

حمله به کوی دانشگاه تهران





خوابگاه دانشگاه تهران بعد از یورش نیروهای امنیتی دولت



 

ادامه مطلب ...

روایت خرم از برهم خوردن شوی تبیغاتی دولت نهم: قطار بم-زاهدان




http://www.fararu.com/images/docs/000007/n00007626-r-b-007.jpg



روایت خرم از برهم خوردن شوی تبیغاتی دولت نهم: قطار بم-زاهدان در روز افتتاح از ریل خارج شد

احمد خرم با غیر استاندارد خواندن پروژه‌های راه آهن اصفهان ـ شیراز و بم ـ زاهدان افتتاح این پروژه‌های ناقص را شوی تبلیغاتی دولت برای رای جمع کردن دانست.

احمد خرم ـ وزیر اسبق راه و ترابری در گفت‌وگو با خبرنگار قلم‌نیوز اظهار کرد: بارها در دولت نهم از موضع نقد مشفقانه و اصلاح امور در قالب مصاحبه یا گزارش مطالبی بیان داشته‌ام اما با کمال تاسف گوش شنوا نیافتم و در برخورد با اطلاعات دقیق و تحلیل و ارزیابی مبتنی بر اطلاعات درست با برخورد زورمدارانه و خارج از نزاکت وزیر راه و ترابری دولت نهم مواجه شدم که فرموده بودند من برای درافتادن با ایشان خیلی کوچکم. پاسخ آن را انشاء‌الله فردا صبح به سایت‌ها و مطبوعات اعلام خواهم کرد. اما یکی از مواردی که طی 40 ـ 50 روز گذشته به دولت تذکر دادم اقدامات خلف نقشه راه مشخصا و استاندارد پروژه راه‌آهن اصفهان ـ شیراز بود که روز 14 خردادماه ( ارتحال امام خمینی (ره) ) شاهد افتتاح آن بودیم؛ افتتاح پروژه‌ای ناقص.
وی ادامه داد: صد کیلومتر این پروژه به جای اینکه 60 سانتی‌متر با سنگدانه‌های زیر ریل که بار اصلی ترافیک را تحمل می‌کند که طبق نقشه و مشخصات است 30 سانتی‌متر سنگدانه روی این قسمت از ریل ریخته‌اند. در این صد کیلومتر با سرعت بیش از 20 کیلومتر نمی‌توان حرکت کرد چراکه خطرآفرین است این در حالی است که سرعت طراحی این خط 160 کیلومتر است. تونلی هم در این مسیر است که پوشش و کف‌سازی آن انجام نشده و ریل‌گذاری کرده‌اند. در این تونل هم بیش از 5 کیلومتر در ساعت نمی‌شود حرکت کرد چراکه تونل ریزش کرده و برای مسافرین و اموال بیت‌المال خطرآفرین است.
خرم تاکید کرد . . . . .
ادامه مطلب ...

استفتا از آیت الله العظمی حاج سیدعلی محمددستغیب حسینی شیرازی





استفتا از آیت الله العظمی حاج سیدعلی محمددستغیب حسینی شیرازی

بسمه تعالی

اینجانب مانند همه مردم ایران در راستای عمل به وظیفه خویش مبنی بر انتخاب اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را معرفی و از ایشان حمایت نمودم. به عقیده اینجانب  جناب آقای میر حسین موسوی انسانی متدین و صالح بوده، حمایت اینجانب از ایشان در چارچوب قانون و بنابر تاییدیه شورای نگهبان بوده است. به دوستان خود نیز مکرر اعلام کردم که طبق تشخیص و علم خود عمل کنند و بارها و بارها در صحنه تبلیغات انتخاباتی تاکید نمودم که تخریب و تخطئه سایر کاندیداها امری ناپسند و غیر قابل قبول است.

آنچه تا به حال از سوی اینجانب و دوستان گرامی انجام گرفته، مقتضای وظیفه و تکلیفی بوده که بر دوش داشتیم و به هیچ وجه از آن نادم و پشیمان و یا غمگین و شرمسار نیستیم و لحظه ای از دایره قانون و شرع خارج نشدیم.

حضور چشمگیر مردم عزیز و بزرگوار ایران را با این شور و طراوت و شادمانی که باعتقاد همه شگفت آور بود نمی توان نادیده گرفت. و رای مردم در دنیا مورد احترام بوده و این حضور شاهد حقیقت دیگری است.

" محمود سبورجیان " در4سال پیش



اعتمادملی: 31/03/84: از سایر کاندیداهای اصولگرا و برنامه‌هایشان در اداره کشور بهره می‌گیرم/ به تنهایی قادر به اداره امور ملت نیستم.
30/03/84: نفت باید بر سر سفره‌های مردم باشد/ باید همه معادلات نفتی برای مردم شفاف تر شود.
25/03/84: در منش ما بدگویی علیه اشخاص نیست/دولت اسلامی دولت صداقت و طهارت است.
22/03/84: آثار رشد اقتصادی باید در سفره‌های همه ملت دیده شود.
15/03/84: اگر تنها 1 درصد از بودجه‌کشور را صرفه‌جویی کنیم، چاله‌چوله جوانان پر می‌شود.
14/03/84: گرانی معضل بسیار جدی اما قابل کنترلی است.
12/03/84: در برنامه ما تخریب هیچ جایگاهی ندارد. ما از کسی اسم نمی‌بریم، البته روش‌ها را نقد می‌کنیم و راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهیم/هیچ قولی نمی‌دهم که ناممکن باشد.
11/03/84: 10 راهکار برای تحقق عدالت حقیقی دارم.
10/03/84: مشکل ازدواج جوانان را رفع می‌کنم، اگر نتوانستم خود را گرو می‌گذارم.



جوابیه حضرت آیت الله العظمی صانعی در پاسخ به مهندس موسوی





بسمه تعالی


دوست مکرّم و یار و فرزند امام خمینی (سلام الله علیه)
جناب آقای مهندس میرحسین موسوی (دام عزه)
بعدالتحیه والسلام
نامه دردمندانه، انسانی، اسلامی و ایمانی جنابعالی را دریافت کردم، امید آن داشتم که انتخاب شما با کوله باری ازتجربه و تعهد و دعای امام امت (سلام الله علیه) ویاران با وفایش، شادی مردم فهیم وآگاه ایران اسلامی را دوچندان کند. اما صد افسوس که چنین نشد، یقین بدانید که احقاق حقوق و احترام به رای مردم و صیانت از انتخاب آگاهانه ملت که درمتن نامه شما به خوبی نمایان است تنها از طریق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امکان پذیر است.
ادامه مطلب ...

شیخ {کروبی}و خانه ای برای یک خانواده شهید





دوستی داشتم به نام علی.

الآن مدتی است که از او بی خبرم. بواسطه دو سال همکلاسی بودن در اول و دوم راهنمائی، جزو کسانی است که هیچگاه فراموشش نمی کنم، نه او را و نه دیگر هم کلاسی های آن دوره را.

یادم هست که علی از فرزند شهید بودنش، راضی نبود و همیشه به این موضوع اقرار می کرد و البته این اقرار را جزء افتخارات خود می دانست و گاهی از شدت ناراحتی، از دست پدری که به گمان او، کشور را بر خانواده اش ترجیح داده بود، می گریست.

یادم هست که مادرش، در یک تماس تلفنی به  من گفت که صاحب خانه، قصد بیرون کردنشان را دارد و به علت بی پولی، شاید مجبور شوند به منزل پدر بزرگ علی در شهرستان باز گردند و از من خواست این موضوع را به شیخ منتقل کنم و این عبارت او هیچگاه از ذهن من خارج نمی شود که: "شیخ، مانند پدر من است. او همیشه به ما خانواده شهدا لطف دارد."

و یادم هست که بواسطه کمک شیخ {کروبی}و صحبت او با یکی از خیرین، مقداری پول برای خرید یک واحد آپارتمان در شهرک شهید محلاتی تهران تهیه شد و آن بنده خدا همیشه با گریه، دعاگوی شیخ بود.

جالب اینکه تمام این ماجرا، بعد از دوران تصدی او در بنیاد بود و او می توانست به من بگوید: بروید و از بنیاد، کمک بخواهید چراکه من دیگر مسوول نیستم.



مرحبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاوبارک الله به شیخ


نقل از 

آقــــــــــــــــــــــازاده

پاسخ آیت الله بیات زنجانی به میرحسین موسوی




http://bayatzanjani.net/gallery/news-images/cache/150_100_b42d3a3df458c3d7df6205eb73170bda.jpg                                                                      



آیت الله بیات زنجانى، در پاسخ به نامه میر حسین موسوى به علما براى دخالت در مسئله انتخابات و تذکر به مسئولان نوشته است: «آنچه که با شما و مصالح جامعه اسلامى به مبارزه برخاسته است، یک طرز فکر غلط و انحرافى است که معتقد است براى رسیدن به اهداف به ظاهر مقدس، مى توان به هر وسیله نامقدسى متوسل شد.»

وى با اشاره به اینکه «این بى اعتنایى اخیر و بى حرمتى کلان به آراء ملت بى سابقه است» در انتقاد از وضعیت موجود گفته است: «مگر کسى مى توانست در زمان حضور امام این چنین قانون را دور بزند و بعد هم شاکیان را به سخره گیرد و مردم را هم علیه آنان بفریبد.»



نقل از  دفترآیت الله العظمی بیات زنجانی

شیراز و جوانان خشمگینش




شیراز و جوانان خشمگینش



رادیو فرانسه : شیراز شب داغ و خونینی را سپری کرد. در چند خیابان شهر جوانان با کمک تیرآهن و بشکه سنگر بندی کرده بودند تا موتور سواران بسیجی نتوانند عبور کنند. سینما سعدی به آتش کشیده شده است و زد و خورد خیابانی میان جوانان و بسیجی ها شمار زیادی زخمی بر جای گذاشته است وخبر های تأئید نشده از یک تا چهار کشته حکایت دارد.  



 

 



  ادامه مطلب ...

رییس سازمان ملل : بان کی - مون: باید به اراده مردم ایران احترام گذاشت




بان کی - مون: باید به اراده مردم ایران احترام گذاشت 



 




بان کی – مون، دبیرکل سازمان ملل، روز دوشنبه ضمن اشاره به این که وقایع پس از انتخابات ایران را دقیقا زیر نظر دارد خواستار آن شد که به اراده مردم ایران احترام گذاشته شود.
آقای بان اعلام کرد: «موضع من و سازمان ملل آن است که خواسته‌های اصیل و مشروع مردم ایران محترم شمرده شود.»


بر اساس نتایج رسمی که وزارت کشور دولت نهم روز شنبه گذشته اعلام کرد، محمود احمدی‌نژاد به عنوان برنده انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ظاهر شد، اما حامیان میرحسین موسوی و خود او می‌گویند آرای آنها را دزدیده‌اند.
دبیرکل سازمان ملل به خبرنگاران گفت در انتظار آن است که ببیند بررسی شکایات نامزدهای ریاست جمهوری ایران به نتایج آن به کجا خواهد انجامید.
شورای نگهبان که مسئولیت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در ایران را بر عهده دارد اعلام کرده است که در عرض ۱۰ روز به دو شکایت رسمی که از آقایان موسوی و کروبی دریافت کرده رسیدگی خواهد کرد.


اینم ازطرفداران باحجاب محمود ! ! !



جشن بزرگ مردم تهران در میدان ولی عصر (عج)

جشن بزرگ مردم تهران در میدان ولی عصر (عج)

اینها که اینهمه به موسوی تاختند که طرفدارانش بی حجابها هستند

ادامه مطلب ...

تصویرمدرک لیسانس فلسفه جعل شده وواقعی خاتمی



تصویر لیسانس واقعی خاتمی+عکس مدرک دستکاری شده

در پی انتشار تصویر جعلی مدرک لیسانس خاتمی و ایراد شبهاتی درباره اصالت لیسانس خاتمی عصرایران تصویر واقعی مدرک خاتمی را منتشر می کند. گفتنی است برخی سایت ها اخیرا با انتشار یک تصویر دستکاری شده نوشته بودند در حالی که مدرک خاتمی پیش از انقلاب صادر شده آرم جمهوری اسلامی بر روی این مدرک دیده می شود و این امر نشان دهنده جعل ناشیانه این مدرک است! این در حالی است که بررسی مدرک واقعی این اتهام را رد می کند   منبــــــــــــع : عصــــــــــــــرایران

(تصویر سمت راست جعلی و سمت چپ واقعی است.)


شایان ذکراست جناب آقای خاتمی لیسانس فلسفه  ـــ فوق لیسانس علوم تربیتی و دارای دکتری های افتخاری متعددی ازدانشگاهها ومراکزمتعددی ازسرتاسرجهان می باشند. ونیزدوره ی؛ دروس خارج فقه واصول ؛حوزوی رانیزدرقم به پایان رسانده اند که خودنیزمعادل دکتری است                     

گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی

چه کسی این شیشه هاراشکست ؟



                       

گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی

ادامه مطلب ...

میرحسین خطاب به شورای نگهبان: انتخابات را باطل اعلام کنید



                                                                                                                             



انتظار دارم درخواست اینجانب در مورد ابطال انتخابات 22 خرداد ماه مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد



میرحسین خطاب به شورای نگهبان: انتخابات را باطل اعلام کنید                                             

میر حسین موسوی درمورد انتخابات ریاست جمهوری و نتایج آن به شورای نگهبان نامه نوشت. به گزارش کلمه، متن این نامه به شرح زیر است:‌  ادامه مطلب ...

پیام جدیدمیرحسین موسوی خطاب به ملت






مهندس موسوی رسانه ندارد. لطفا پیام های زیر را از طرف او به هر کسی که دسترسی دارید در اولین فرصت برسانید.

این پیام در تاریخ دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۱۹ منتشر شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

هموطنان عزیز

از سراسر کشور اخبار بسیاری در مورد وقوع اعتراض نسبت به نتایج اعلام شده برای انتخابات اخیر به اینجانب می رسد. اطمینان دارم که این واکنش ها نه به خاطر شخص من، بلکه از سر نگرانی نسبت به روش جدیدی از زندگی سیاسی است که دارد بر کشور ما تحمیل می شود. اقداماتی که در طی این چند روز شاهد آن بوده ایم تا کنون در جمهوری اسلامی سابقه نداشته است. اگر مردم با اضطراب تحولات فعلی را دنبال می کنند به خاطر نگرانی شدیدی است که نسبت به در خطر قرار گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب خود دارند.
کسانی که با تخلفات بسیار نتایج غیرقابل باوری را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند اینک در صدد تثبیت آن نتایج و شروع دوره ای جدید از تاریخ کشور ما هستند. اینجانب در طول انتخابات به کرات از خطرات قانون گریزی سخن گفتم وتاکید کردم که چنین شیوه ای ممکن است به استبداد و دیکتاتوری بیانجامد، و امروز ملت ما در نقطه ای قرار گرفته است که این دورنما را لمس می کند.
ما به عنوان کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن پایبندیم، اصل ولایت فقیه را یکی از ارکان این نظام می دانیم و حرکت سیاسی را در جارچوب های قانونی دنبال می کنیم، امیدواریم روند آتی حوادث نادرست بودن این برداشت را نشان دهد. در عین حال هشدار می دهیم که در این کشور هیچ یک از کسانی که به انقلاب اسلامی علاقه دارند چنین روندی را نخواهند پذیرفت. این چیزی است که خون صدها هزار شهید ما را به مسئولیت پذیری در قبال آن فرا می خواند.
مردم عزیز
اینجانب امروز طی نامه ای تقاضای خود را مبنی بر ابطال نتایج انتخابات اخیر به شورای نگهبان ارائه کردم و این کار را تنها راه حل برای بازگشت اعتماد عمومی و حمایت مردم از دولت می دانم. توصیه موکد و مجدد این خدمتگزار شما آن است که به صورت مسالمت آمیز و با رعایت اصل عدم برخورد ؛ مخالفت های مدنی و قانونی خود را در سراسر کشور ادامه دهید.
ما از مسئولان درخواست کرده ایم که مجوز برگزاری یک راهپیمایی بزرگ در تمامی شهرهای کشور به ما داده شود تا در طی آن مردم فرصتی برای نمایش مخالفت خود با شیوه برگزاری انتخابات و نتایج آن پیدا کنند. موافقت مسئولان با این امر می تواند بهترین راه حل برای مهار هیجانات فعلی باشد.
از رنگ سبز که نماد معنویت و آزادی و عقلانیت دینی و مداراست و شعار الله اکبر که حاکی از ریشه های انقلابی ماست دست بر نداریم. این رنگ و شعاری است که همچنان وحدت بخش صفوف ملت ما و بهترین وسیله ارتباط دل ها و خواسته های ما با هم خواهد بود. متاسفانه تلاش گسترده ای برای قطع تمامی امکاناتی ارتباطی ما با هم صورت می گیرد و به این نکته توجه نمی شود که قطع این مجاری تنها منجر به آن خواهد شد که واکنش های موجود از شکلی هدفمند و مهار شده تغییرماهیت پیدا کند و خدای ناکرده به حرکات کور تبدیل شود. اطمینان دارم که خلاقیت شما راه حل های ارتباطی جدید و موثری را پایه ریزی خواهد کرد تا بتوانیم از اقدامات خود نتایجی مفید به حال کشور و نظام و انقلاب بگیریم.
به عنوان یک علاقمند، به نیروی انتظامی توصیه می کنم از برخورد خشن با حرکت های خودجوش مردم خودداری کند و اجازه ندهد که اعتماد مردم نسبت به این نهاد ارزشمند خدشه دار شود. این مردم برای احقاق حقوق خود و حقوق شما در صحنه حاضر شده اند و برادران و خواهران شما هستند. قدرت نیروهای نظامی و انتظامی کشور ما همواره در وحدت آنها با مردم بوده است، و در آینده نیز چنین خواهد بود.


به امید روزها بهتر
میر حسین موسوی

راهپیمایی : دوشنبه ساعت 4 در سراسر کشور
تهران: م انقلاب تا م آزادی                                                                     
منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع 

گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی

سخن بسیار مهم با مخاطبان کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ( هرکدام یک رسانه باشید )




      

از مخاطبان محترم تقاضا می‌شود تا در نقش یک رسانه پیام‌ها و اخبار مهم  سایت  کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه  را و سایت فیلتر شده قلم نیوز در اختیار دیگر هموطنان قرار دهند.

این پیام در تاریخ بیست و چهار خردادماه 1388 منتشر شده است.

میرحسین موسوی رسانه ندارد



کلمــــــــــــــــــه- به اطلاع کاربران محترم می‌رساند سایت خبری تحلیلی کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه  از چند روز قبل از انتخابات تحت شدید ترین حملات هکرها قرار داشته است تا بدین وسیله این رسانه‌های محدود میرحسین موسوی نیز به محاق برده شوند چنانکه این معضل با فیلترینگ سایت قلم نیوز و دهها سایت دیگر هوادار میرحسین موسوی تشدید شده است.

این مساله باعث به روز رسانی بسیار کند
کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه  و همچنین خارج از دسترس بودن آن برای بسیاری از کاربران شده است.

ضمن پوزش از شما مخاطبان محترم، به اطلاع می‌رساند این اقدام همراستا با کودتای رسانه‌ای شب‌های انتخابات علیه ده ها وب سایت اینترنتی هوادار میرحسین موسوی بوده است که بنابر اطلاعات موثق حاصل از ردگیری IPهای حمله‌کننده، این حملات از مراکز خاص سازماندهی شده است.

بر این اساس و برای ایجاد شبکه اطلاع رسانی هواداران میرحسین موسوی درخواست می‌شود تا هرایرانی یک رسانه برای میرحسین موسوی و در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشها و آزادی، این دستاورد بزرگ خون شهدا و علیه جهل، دروغ و تحجر و استبداد باشند.

در این راستا از مخاطبان محترم تقاضا می‌شود تا در نقش یک رسانه پیام‌ها و اخبار مهم را سایت
کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه و سایت فیلتر شده قلم نیوز در اختیار دیگر هموطنان قرار دهند.

ضمنا کاربران محترم می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار سایت "
کلمـــــــــــــــــــــــــــــــــه" یک ایمیل به آدرس mokhataban@kalemeh.ir ارسال نمایند.                                                                      منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی

تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد




         

مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر امام به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری پیام مهمی خطاب به ملت، صادر کرد.




به گزارش "کلمه" متن کامل این پیام بدین شرح است:



بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران
نتایجی که برای دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد بهت‌آور است. مردمی که در صف‌های طولانی اخذ رای شاهد ترکیب آرا بودند و خود می‌دانند که به چه کسی رای داده‌اند با حیرت تمام به شعبده‌بازی دست‌اندرکاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می‌کنند. آنان اینک بیش از همیشه به دنبال آن هستند که بدانند چگونه و توسط چه کسانی و مقاماتی طرح این بازی بزرگ ریخته شده است. اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار می‌دهم که تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نخواهم شد. نتیجه آنچه که از عملکرد متصدیان بی‌امانت دیده‌ایم و می‌بینیم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دروغ و استبداد نیست. اینجانب طبق وظیفه شرعی و ملی خویش به افشای رازهای پشت سر این روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابودکننده آن را بر سرنوشت کشور توضیح خواهم داد و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نیروهای موثر در نظام را به توجیه‌گرانی دروغگو در مقابل مردم تبدیل کند و دنیا و آخرت آنان را در معرض لطمه‌های جبران‌ناپذیر قرار دهد.
به مسئولان توصیه می‌کنم پیش از آن که دیر شود این روند را فورا متوقف کنند و همگی به خط قانون و امانتداری از آرای ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت مشروعیت نیست. آنان بیش از هر کس دیگر از این حقیقت باخبرند که در این کشور انقلابی بزرگ و اسلامی صورت گرفته است. کمترین پیام انقلاب ما این است که مردم آگاهند و در برابر کسانی که با تقلب روی کار بیایند تمکین نخواهند کرد.
اینجانب از همین فرصت استفاده می‌کنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ایران به آنان تذکر می‌دهم که ایران این موجود آسمانی متعلق به آنان است و نه متقلبان. این آنان هستند که باید با هوشیاری خود از آن حفاظت کنند. خائنین به آرای مردم ابائی از آن ندارند که این خانه پارسایان به آتش کشیده شود. ما موج عقلانیت سبز خود را که برگرفته از تعالیم دینی و علایق ملت ما به اهل بیت پیامبر(ص) است با تمامی شور ادامه می‌دهیم و با شورش دروغ که در کشور طغیان کرده و چهره آن را آلوده است مبارزه می‌کنیم، اما اجازه نخواهیم داد که حرکات ما شکل کور به خود بگیرد.
جا دارد از یکایک شهروندانی که برای رساندن این پیام سبز هر کدام ستادی بودند و تمامی ستادهای مردمی و رسمی که در انتخابات فعالیت می‌کردند سپاسگزاری کنم و تاکید نمایم که تا رسیدن به نتیجه‌ای که کشور ما لایق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نیاز است.
و ما لنا الا نتوکل علی الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علی ما آذیتمونا و علی الله فلیتو کل المتوکلون.
میرحسین موسوی                                                                              
منبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی

راهپیمایی سراسری در اعتراض به روند برگزاری انتخابات






رییس ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی طی نامه ای از وزیر کشور درخواست کرد مجوز لازم برای راهپیمایی آرام مردم در سراسر کشور و در اعتراض به شیوه ی برگزاری انتخابات، در ساعت 4 بعد از ظهر روز دوشنبه مورخ 25 / 3 / 88 را صادر کند.

در این درخواست، مسیر راهپیمایی در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی و سخنران آن نیز آقای مهندس میرحسین موسوی اعلام شده است. مسیر راهپیمایی در سایر استانها و شهرستانها به طور جداگانه تعیین و اعلام خواهد شد


یاابالفضل العباس !




مابراین درنه پی حشمت وجاه آمده ایم                                     

 ازبدحادثه اینجابه پناه آمده ایم 

                           

دراوضاع به هم ریخته این روزها که کارایی همه چیزدراوج بحران معلوم میشود " بلاگفا " که سرویسش به کل ازکارافتاده است مارابه تحسین " بلاگ اسکای " واداشت که همچنان قبراق وپیشتازاست . پس برآن شدیم حال که بلاگفا " نه نراست ونه ماده وبلکه " خنثی " ازرکودبه درآییم و ازانفعال خارج . پس به نام نامی آقاابالفضل العباس که 133می باشند 133نامش نهادیم ! یاابالفضل العباس ! به پیش !



                          گروه جوانان حامی خاتمی وموسوی