133

بجای133

133

بجای133

شکایت فاطمه کروبی از وطن امروز



http://roozna.com/HTMLResources/images/etemadMeli_logo.jpg



شکایت فاطمه کروبی از  وطن امروز

گروه سیاسی: فاطمه کروبی دبیرکل مجمع اسلامی بانوان از روزنامه وطن‌امروز که متعلق به مهرداد بذرپاش و از حامیان محمود احمدی‌نژاد است، شکایت می‌کند. پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دهم برخی از رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد با چاپ مطالبی کذب سعی در آن کردند تا به مقابله با اعتراضات اصلاح‌طلبان به روند برگزاری انتخابات بپردازند، این رسانه‌ها در تلاشند تا با انتشار مطالبی خلاف واقع به دفاع از خود در برابر اعتراض‌های وارده به اصولگرایان بپردازند، این در حالی است که همین رسانه‌ها زمانی اندک تریبون‌های اصلاح‌طلبان را به بهانه انتشار مطالبی اندر احوالات حامیان احمدی‌نژاد و طیف اصولگرایان مورد هجوم قرار می‌دادند. در این راستا چندی است که روزنامه وطن‌امروز از رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد به انتشار مطالبی دروغ و سراسر افترا می‌پردازد، از جمله آنکه سعی بر آن داشت تا با نقل خاطره‌ای خودساخته باز هم به ماجرای نخ‌نما شده‌ای بپردازد و در مقام اتهام‌زنی به مهدی کروبی و خانواده‌اش برآید؛ در این راستا با نقل خاطره‌ای به مکالمات همسر مهدی کروبی درباره شهرام جزایری برآمد که فاطمه کروبی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب مطالب طرح‌شده اعلام کرد که شکایتی را علیه این روزنامه تدوین و آماده تحویل دستگاه قضایی کرده است. فاطمه کروبی در گفت‌وگویی کوتاه با اعتماد ملی چنین پاسخ داد:
اخیرا روزنامه وطن‌امروز و البته به دنبال آن روزنامه ایران با انتشار مطلبی به توهین و افترا نسبت به شما پرداخته‌اند، فکر می‌کنید رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد به دنبال پاسخگویی به انتقادات شما درباره عملکرد دولت نهم هستند؟
تهمت‌هایی که از سوی روزنامه‌های حامی دولت مطرح می‌شود، به دنبال وقایع پس از انتخابات و در واکنش به انتقاداتی است که ما به عملکرد دولت نهم و حامیان آنها مطرح می‌کنیم. آنها در واکنش به انتقادات ما به انتشار مطالب کذب و داستان‌سرایی علیه اینجانب و دیگر اصلاح‌طلبان روی آورده‌اند تا شاید توجیهی برای دفاع از خود داشته باشند. آنها در تلاشند تا به اعتماد مردم صدمه بزنند و بنابراین اینک قلم را به آنچه که خود آلوده آن هستند، آلوده می‌کنند.
گویا شما قرار است شکایتی از منتشرکنندگان این مطالب انجام دهید؟
بله، بنده در این راستا مطلبی مستدل تنظیم کرده‌ام که به دادگاه ارائه می‌شود اما همان‌طور که می‌دانید اینجانب مدافع آزادی مطبوعات هستم و البته به آزادی اطلاع‌رسانی اعتقاد دارم و عملکرد من در تمام طول مدتی که عضو هیات منصفه مطبوعات بوده‌ام گواهی می‌دهد که به هیچ وجه علاقه‌ای به شکایت از روزنامه‌ای را نداشته‌ام اما اینک شاهد آن هستم که عده‌ای با استفاده ابزاری از قدرت و ثروت و نیز استفاده از امکانات بیت‌المال افترا می‌زنند و دروغ می‌پراکنند و تلاش می‌کنند با آلوده کردن فضای مطبوعات حرف خود را به کرسی بنشانند. بنابراین برای دفاع از حق خودم و دفاع از آزادی مطبوعات از روزنامه وطن‌امروز که از سوی یک مدیر دولتی اداره می‌شود و به تخریب شخصیت‌های این نظام می‌پردازد و بی‌پروا تهمت‌هایی را نسبت به دیگران می‌زند، شکایت خواهم کرد اما از روزنامه ایران به‌رغم وابستگی به دولت در صورتی که جوابیه بنده را منتشر کند، شکایتی نخواهم کرد.
آیا شما پاسخی به اتهاماتی که این روزنامه نسبت به بداخلاقی رسانه‌های اصلاح‌طلب داشته، ندارید؟
متاسفانه اینک این رسانه‌های حامی دولت هستند که گرفتار گرداب بداخلاقی‌ها شده و دائم در تلاشند تا اتهاماتی را علیه اصلاح‌طلبان که رسانه‌های اندکی را در اختیار دارند وارد کنند و شاید تنها جرم رسانه‌های اصلاح‌طلب این بوده که اقدامات خلاف قانون برخی از حامیان اصولگرایان را بی‌پرده و صریح و بدون اغراق منتشر کرده‌اند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد